Remont budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych oraz budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu-Orlik 2012 w Lipianach
Remont budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych oraz budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu – Orlik 2012 w Lipianach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipiany, Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany, woj. Zachodniopomorskie, tel. 091 564-10-69
II. Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych oraz budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu – Orlik 2012 w Lipianach
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku zaplecza sanitarno-socjalnego wraz z budową pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku. Po wykonaniu niezbędnych prac remontowych przewiduje się wykorzystanie parteru istniejącego budynku dla obsługi zespołu boisk „Orlik-2012”.
1. W ramach inwestycji przewiduje się również:
a) wymianę istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych na pokrycie z blachy dachówkowej,
b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę PCV,
c) adaptacja pomieszczenia „WC ogólnodostępnego” dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
d) malowanie wewnętrzne,
e) malowanie elewacji.
Uwaga: Rozbiórkę pokrycia dachu Wykonawca wykona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 1998 r. w sprawie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów posiadających azbest.
Utylizację płyt azbestowych należy przeprowadzić w wyspecjalizowanym zakładzie i uzyskać stosowne zaświadczenie. Zamawiający zobowiązuje się pokryć koszt utylizacji, wobec czego Faktura VAT za tę usługę winna zostać wystawiona bezpośrednio na Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 90.65.00.00-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 600,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćset złotych).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
OGÓLNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców, a wymaganych na podstawie SIWZ.
WYMAGANE OŚWIADCZENIA
1. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
1. Od Wykonawcy przystępującego do postępowania wymagane jest przedstawienie niżej wymienionych dokumentów:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wykaz wykonanych zamówień w okresie pięciu lat przed datą złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum trzy roboty z zakresu budowy, przebudowy lub remontu obiektów budowlanych. Wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 50% ceny składanej oferty i będzie to potwierdzone pozytywnymi referencjami przez Zamawiających, (zał. Nr 3 do SIWZ)
4. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Decyzję Starosty Pyrzyckiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w trakcie prowadzenia robót remontowo-budowlanych związanych z usuwaniem azbestu.
7. Formularz cenowy wg. załącznika nr 5 do SIWZ.
8. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 8 pkt. 2 i 3.
9. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipiany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lipianach, ul. Plac Wolności 1, w pokoju nr 15. Kserokopię projektu, STWiOR i przedmiaru mogą być przesłane dla Wykonawców, którzy uiszczą opłatę za koszt powielania i oprawy w wysokości 200 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11. 1.Oferty winny być złożone w Urzędzie Miejskim w Lipianach, ul. Plac Wolności 1, w Sekretariacie pokój nr 18 w terminie do dnia 11 sierpnia 2009 r. do godz.10:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 lipca 2009 r. pod numerem: 247528-2009
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OgA oszenie.pdf (PDF, 45.00Kb) | 2009-07-21 15:21:41 | 587 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Przedmiar-roboty budowlane.pdf (PDF, 259.30Kb) | 2009-07-21 15:22:57 | 247 | |
Przedmiar-wymiana pokrycia dachowego.pdf (PDF, 89.72Kb) | 2009-07-21 15:23:18 | 279 | |
Remont budynku.rar (RAR, 1.76Mb) | 2009-07-21 15:24:25 | 239 | |
Specyfikacja Istotnych WarunkA w ZamA wienia.pdf (PDF, 320.96Kb) | 2009-07-21 15:21:42 | 239 | |
Specyfikacja -Zaplecze Sportowe LIPIANY.pdf (PDF, 393.25Kb) | 2009-07-21 15:22:35 | 232 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie.doc (DOC, 22.50Kb) | 2009-08-21 14:02:56 | 566 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o zawarciu umowy.doc (DOC, 20.00Kb) | 2009-10-20 13:29:54 | 537 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Kosiorek Data wytworzenia:
21 lip 2009
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Kosiorek Data publikacji:
21 lip 2009, godz. 15:21
Osoba aktualizująca informacje
Agnieszka Kosiorek Data aktualizacji:
21 lip 2009, godz. 15:21